بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

شایعات جدی شدند | رونالدو دو ساله در النصر

  • کد خبر: ۱۴۲۵۲۶
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
شایعات جدی شدند | رونالدو دو ساله در النصر
تمامی منابع موثق عربستانی و عربی از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر خبر می دهند، شگفت انگیز ترین انتقال زمستانی قرن!

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شگفت انگیزترین انتقالات زمستانی قرن اخیر به وقوع پیوسته است، پس از هفته‌ها بحث و گمانه زنی و انتشار اخبار متعدد درباره علاقه النصر عربستان به فوق ستاره پرتغالی، حالا تمامی منابع موثق در این کشور سعودی از پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم خبر می‌دهند.

پس از انتشار مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان و جدایی از منچستر یونایتد، هفته هاست که بحث و گمانه زنی درخصوص آینده کریستیانو رونالدو در رسانه‌های سراسر جهان منتشر می‌شود. از بایرن و چلسی گرفته تا سایر تیم‌های اروپایی که از آن‌ها به عنوان مقصد بعدی CR۷ نام برده می‌شد. بازگشت اسطوره به مادرید و انجام ۲ جلسه تمرینی با رئال مادرید، گمانه زنی‌ها درباره بازگشت او به لوس بلانکوس را به زبان انداخت.

در لابلای تمامی این اخبار، شایعه‌ای مبنی بر پیوستن رونالدو به النصر مطرح شد. تیم عربستانی با پیشنهاد شگفت انگیز و بیش از ۲۰۰ میلیون یورویی، خواهان جذب کاپیتان تیم ملی پرتغال شده بود. در تمام این مدت، عنوان شده بود که رونالدو اعتنایی به مبلغ سنگین پیشنهادی ندارد و به دنبال کسب افتخارات بیشتر در سطح اول اروپاست. اینتراخت فرانکفورت آخرین تیمی بود که به عنوان یکی از گزینه‌های روی میز کریستیانو نام برده شد.

شایعات جدی شدند | رونالدو دو ساله در النصر

اما در ۷۲ ساعت گذشته، اوضاع به طور کلی دگرگون شد. رسانه‌های سعودی با آب و تاب زیادی از پیوستن رونالدو به النصر خبر می‌دادند. حتی در بازی‌های این تیم، پیراهن شماره ۷ با نام رونالدو در استادیوم مرسول پارک (ورزشگاه خانگی النصر) بین هواداران به فروش می‌رفت، اما کمتر کسی باور داشت که برنده پنج توپ طلای جهان، تصمیم داشته باشد راهی فوتبال عربستان شود.

از شب گذشته بحث پیوستن CR7 رنگ و بوی جدی به خود گرفت. منابع سعودی حضور او در عربستان را تمام شده می‌دانستند. اما باز هم هواداران افراطی رونالدو علاقه‌ای به باور کردن این خبر نداشتند. سرانجام امشب رسانه معتبر العربیة تیر خلاص را وارد کرد و از امضای قرارداد ۲ ساله رونالدو با النصر خبر داد.

پس از آن، تمامی منابع موثق و خبرنگاران معتبر سعودی از جمله روزنامه الریاضیة، معتبرترین روزنامه ورزشی عربستان نیز از امضای قرارداد ۲ ساله النصر با رونالدو خبر دادند. خبری که دیگر قطعی است و اکنون فقط باید منتظر اعلام رسمی رسانه‌های باشگاه سعودی ماند تا تصویر CR7 با پیراهن زرد رنگ و شماره هفت النصر در شبکه‌های اجتماعی این باشگاه منتشر شود.

در مذاکرات روز جمعه، طرفین بر سر تمامی جزئیات به توافق رسیده اند و گفته می‌شود قرارداد رونالدو با النصر ۷ ساله است. او ۲ سال و نیم را به عنوان بازیکن برای این تیم به میدان می‌رود و مابقی قرارداد را به عنوان سفیر باشگاه و برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ در خدمت این باشگاه و فوتبال عربستان خواهد بود.

به نقل از رسانه‌های سعودی، انتظار می‌رود که رونالدو در دیدار اول بهمن ماه برابر الاتفاق برای تیمش به میدان برود. این در شرایطی است که برخی دیگر از رسانه‌ها مدعی شده اند فوق ستاره پرتغالی فردا شب وارد ریاض خواهد شد. خبری که تا همین الآن نیز باور آن دشوار است، اما باید پذیرفت که رونالدو از این به بعد برای النصر به میدان خواهد رفت.

اخبار متناقضی درباره مبلغ قرارداد رونالدو منتشر شده است. درحالیکه روزنامه مارکا از انعقاد قراردادی ۲۰۰ میلیون یورویی با این بازیکن خبر داده، اما CBS Sport مدعی است که فوق ستاره پرتغالی برای هر سال، ۷۵ میلیون یورو از النصر دریافت می‌کند. گفته می‌شود او بخشی از تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و بخش دیگر را نیز هفته آینده انجام خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->